jh_banner-950x300

Jono Hennesy to synonim ponadczasowej elegancji. Marka dedykowana jest wszystkim, którzy są świadomi własnego stylu i doskonale znają swoje upodobania. Idealnie wpisuje się w nurt Slow Fashion, którego podstawą jest przemyślany wybór a nie ślepa pogoń za modą.

Początki firmy sięgają 1925 roku, wtedy to Filmer Sceats rozpoczął praktykę w Cannberze. Był pierwszym optometrystą w stolicy Australii. Modele tworzył własnoręcznie, na indywidualne zamówienia. Jego syn Jonathan po ojcu odziedziczył nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale i pasję tworzenia rzeczy niebanalnych, łamiących utarte schematy.

Jono wierzy, że projektowanie i produkcja opraw nie sprowadza się tylko do tego, by wyglądały ładnie. Mają one oddawać charakter osoby, która je nosi i, co najważniejsze, musi się w nich czuć wyjątkowo, mieć poczucie, że zostały one stworzone właśnie dla niej.

To dlatego nigdy nie tworzy więcej niż 300 par okularów jednego koloru. W skali światowej każdy egzemplarz staje się więc niemal unikatem. Do Polski trafia zaś kilka sztuk z każdego modelu.

Swoje projekty realizuje przy wykorzystaniu tylko najlepszych materiałów. Acetat do produkcji opraw pochodzi z Włoch, tytan i metal, którego używa, wytwarzany jest we Francji i Niemczech.

Zanim oprawy ujrzą światło dzienne, polerowane są specjalnymi japońskimi pastami, które gwarantują długotrwały połysk i chronią produkt przed uszkodzeniami.

Wizją i aspiracją Jono Hennessy jest powrót do czasów świetności mody, kiedy ta powstawała bez pośpiechu, bez masowego zacięcia, na zamówienie i dedykowana była indywidualnym klientom.

Odwiedź stronę internetową JH:
http://www.jonohennessy.com/

Odwiedź fanpage JH:
facebook.com/jonohennessy

Jono Hennessy to wielka pasja tworzenia dostrzegalna w każdej parze okularów!

 
 
 
 
[gallery_bank album_id=4]